Utolsó kommentek

Ajánljuk

Megszokták a büdöset

2008.04.18. 10:54 CobraCommander

Komáromi István (MSZP - Pécs Mecsek Nyugat Alapszervezet titkára)
Inforádio
; 2008. április 18.:

„Szívem szerint én még egy előrehozott választásnak is örülnék, mert akkor eltakarodnának a pártból, meg a párt holdudvarából ezek az emberek, akik sajnálatos módon félrevezették Gyurcsány Ferencet.”

Komáromi: „A miniszterelnökséget kategorikusan mondom, hogy át kellene adni, mert ott a kormányában van egy olyan ember, aki az ő programját továbbvinné,  és nem döfné hátba.”
Inforádio: „Ki lenne ő?”
Komáromi: „Nem akarom kimondani a nevét, ezt ugye ki lehet találni. Akit a másik oldal is elfogad.”
Inforádio: „Gráf Józsefről van szó?”
Komáromi: „Maga mondta ki, akkor nem én mondtam ki. Így van.”

„Én azt mondtam, hogy ezek már úgy vannak már az MSZP vezetése, meg a képviselők, mint a fejő nő, aki benn van az istállóban, és már megszokta a büdöset, én meg kint vagyok, és bemegyek és érzem. Tehát nem érzékelik a társadalmi problémát. Hát nem ér annyit egy rohadt hatalom, hogy ezt az országot oda vigyük, ahova vezényeli(k).”

Szólj hozzá!

Címkék: politika mszp gyurcsány gráf józsef inforádio előrehozott választás komáromi istván

A bejegyzés trackback címe:

https://civitas.blog.hu/api/trackback/id/tr6431176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása